Samsung UE46D6750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46D6750 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jeroennn04 24-03-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6750

Na de verschillende modellen afgewogen te hebben, besloten om de UE40D6750 te kopen voor de vervanging van mijn oudere UE32B6000. Specifiek gekozen voor de micro dimming.

Geweldig beeld en de tv ziet er super strak uit. Vanwege de dunne rand ziet de tv er niet lomp uit, waardoor ik heb besloten om de tv te ruilen voor de 46inch.

De 3D functionaliteit werkt beter dan ik had gedacht. Ook het 2D omzetten naar 3D werkt best behoorlijk.
Prettig is dat er 3 brilletjes bij geleverd worden.

Het geluid is voor een 'dunne tv' goed te noemen. De kwaliteit van mijn vorige Samsung 32inch is namelijk een stuk slechter. Geluid is prima voor normale programma's, wil je echter van een goede film genieten dan is een surround set natuurlijk aan te raden.

Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, behalve dat mijn vorige Samsung het tot op heden prima heeft uitgehouden. Verwacht dezelfde kwaliteit met deze tv.

Al met al super tevreden met de UE46D6750!

Shields Up 09-03-2012
Geschreven voor: Samsung UE46D6750

Ik wilde eerst de UE46D8000, maar deze is aardig aan de prijs. De UE46D6750 is een prima alternatief. Geweldig mooi en scherp beeld, installatie is een fluitje van een cent. Menu's zijn duidelijk en overzichtelijk. Smarthub en Allshare zijn geweldige toevoegingen. 3D is ook dik in orde, inclusief drie brillen maar liefs. Kortom, ook al heb ik deze TV pas een paar dagen, een goede keuze. Het geluid is zoals dat bij een platte TV is niet bijzonder maar uiteraard loopt mijn geluid via mijn surround set.